Reise skal nytes, den skal være avslappende, trygg og noe vi alle ser frem til. Hos Stena Line streber vi etter å sikre at våre gjester nyter en flott reiseopplevelse og vi er forpliktet til å tilby et sikkert og trygt miljø for alle våre gjester, uavhengig av deres kjønn, seksualitet, etnisitet eller religiøse overbevisning. Vi legger stor vekt på å opprettholde rene og ryddige skip, havner og terminaler, og vi ville sette pris på din støtte i å opprettholde våre høye standarder.
Alt vårt personale lever etter disse prinsippene og verdiene, med respekt og omsorg for alle våre gjester. De er til stede for å hjelpe. Respekter dem og følg alle instruksjoner de kan gi.
Respekter vårt hjem som du ville ditt eget.
Vårt skip er vår besetnings hjem hjemmefra. De lever og arbeider om bord skipet og som sådan ber vi om at alle våre gjester er respektfulle og bevisste på dette, og behandler deres hjem som du ville ditt eget hjem.
Sette ned foten når vi må
Uregjerlige gjester kan ødelegge alles reise. De kan sette et skip, passasjerene og besetningen i fare, i tillegg til å være et irritasjonsmoment for alle. Vi vil alltid fast sette ned foten for å beskytte besetningen vår, andre gjester og skipet fra enhver dårlig oppførsel.
Alle passasjerer må sikre at atferden deres er akseptabel og avholde seg fra uakseptabel oppførsel inkludert, men ikke begrenset til:
Stena Line har en nulltoleransetilnærming overfor uregjerlig oppførsel fra passasjerer. Alle som blir funnet å bryte noen av reglene ovenfor vil bli fjernet fra skipet, og forbudt fra å reise med Stena Line på fremtidige kryssinger. Hvis vi, mens du reiser med oss, mener at du har oppført deg på en utålelig måte, vil vi iverksette alle tiltak vi mener er rimelige for å hindre deg fra å fortsette oppførselen din, inkludert:
Hjelp oss med å gjøre reisen til en hyggelig opplevelse for alle og oppfør deg på en ansvarlig og omtenksom måte.
Vær ansvarlig. Vær respektfull. Vær omtenksom. La oss gjøre det til en reise som alle kan nyte.