Det kan være både dyrt og stressende å bestille reisen over telefon og gjøre endringer i siste liten. Stena MORE Gold- og Platinum-medlemmer kan kontakte kundeservice uten å måtte betale en avgift for dette.
Gold- og Platinum-medlemmer slipper serviceavgifter, men de er fortsatt ansvarlige for eventuelle prisforskjeller, samt eventuelle spesifikke endringsavgifter som kan påløpe.
Platinum- og Gold-medlemmer er fritatt fra å betale serviceavgiften når de bestiller eller gjør endringer i bestillinger over telefon eller ved personlig oppmøte i havneterminalene våre. Medlemmer må betale endringsavgiften. Nedenfor finner du en kort forklaring for begge betingelsene og unntakene fra dem:
Serviceavgift
Denne avgiften gjelder for bestilling av reise via telefon eller personlig i havnen. Du vil ikke bli belastet denne avgiften når du bestiller på nett.
Endringsavgift
Denne avgiften gjelder for endringer i tid, dag, eller rute for planlagt avgang for enhver enkelt overfart. Eventuelle prisforskjeller blir også belastet tilsvarende.
Endringer som er unntatt fra endringsavgifter:
• Endring av passasjerinformasjon
• Endring av bilopplysninger
• Legge til lugarer, måltider eller Stena Plus Lounge til en bestilling
Du kan kontakte vårt MORE-støtteteam her og velge 'Stena MORE member queries' som type henvendelse, eller ringe oss på +46 770 57 57 00.