Du får alltid den beste prisen når du bestiller online direkte på nettstedet vårt. Vi aksepterer kontanter på alle våre reisesentre, men det er alltid billigere å bestille billetten din online enn via telefon eller personlig oppmøte.
Husk: Hvis du bestiller fra USA eller Australia, bruk vår internasjonale bestillingsside.
Debet- og kredittkort
Vårt system for bestilling på nett og våre kontaktsentre aksepterer følgende debet- og kredittkort:
Visa, Mastercard, Visa Debit, Mastercard Debit, UK Maestro (bare Storbritannia), Eurocard (bare Skandinavia).
Faktura og avbetaling – Sverige
På vårt svenske nettsted kan du betale med faktura og i avdrag i samarbeid med Captum Group AB, som er en del av Stena AB. For å kunne betale via faktura eller i avdrag, må du være minst 18 år gammel, være registrert i Sverige og bli godkjent i kredittsjekken som foretas på kjøpstidspunktet.
Faktura – når du ønsker å betale senere
Når kjøpet er fullført, vil fakturaen sendes til den e-postadressen du oppga da du bestilte. Det vil påløpe et fakturagebyr og fakturaens forfallsdato er 14 dager.
Vilkår og betingelser for faktura
Ønsker du å dele betalingen over flere måneder? Det er to måter å gjøre det på.
Faste månedlige betalinger
Faste månedlige avdrag betyr at du deler betalingen over et visst antall måneder i stedet for å betale hele beløpet samtidig. Du kan velge å dele betalingen din over 3, 6 eller 12 måneder. Det er helt greit hvis du vil betale et lavere beløp enn det du valgte. I så fall bytter du til fleksible månedlige avdrag.
Fleksible månedlige avdrag
Med fleksible månedlige avdrag bestemmer du selv hvilket beløp du betaler hver måned (du må imidlertid alltid betale minimumsbeløpet på fakturaen). Kjøpene dine samles på en faktura som sendes som e-post til deg i begynnelsen av hver måned, og fakturaen skal betales innen utgangen av måneden.
Vilkår og betingelser for fast og fleksibel månedlig betaling
Når du velger å betale med faktura og avdrag, foretar vi en vurdering av din betalingsevne. Ansvaret for betaling ligger imidlertid hos personen som har søkt om og fått innvilget kreditten.
Når det gis en betalingspåminnelse, belastes et purregebyr i henhold til gjeldende lover.
Du kan betale hele det forfalte beløp når som helst og uten ekstra kostnad.
Les mer om hvordan Captum håndterer dine personopplysninger
Hvis du har spørsmål eller ønsker å gi oss tilbakemelding, så ta gjerne kontakt med Captum kundeservice på kundservice@captumgroup.se eller +46 31 704 06 06. Kundeservice er åpen alle ukedager fra 08.00 til 18.00.
Faktura og avbetaling – Danmark
I samarbeid med Captum Group AB, som er en del av Stena AB, tilbyr vi både faktura og avbetaling som betalingsform. For å inngå en avtale med Captum, må du være minst 25 år gammel, ha et dansk sivilt registreringsnummer og ha en registrert adresse.
Faktura – når du ønsker å betale senere
Når du betaler med faktura, utfører Captum en kredittsjekk og kredittinformasjon kan innhentes. Når kjøpet er fullført, vil fakturaen bli sendt til den e-postadressen du oppga da du bestilte. Det påløper et fakturagebyr og fakturaens forfallsdato er 14 dager.
Faktura – vilkår og betingelser
Ønsker du å dele betalingen over flere måneder? Det er to måter å gjøre det på.
Faste månedlige betalinger
Faste månedlige avdrag betyr at du deler opp betalingen i et visst antall måneder i stedet for å betale hele beløpet samtidig. Du kan velge å dele betalingen din over 6 eller 12 måneder. Det er helt greit hvis du vil betale et lavere beløp enn det du valgte. I så fall bytter du til fleksible månedlige avdrag.
Fleksible månedlige avdrag
Med fleksible månedlige avdrag bestemmer du selv hvilket beløp du betaler hver måned (du må imidlertid alltid betale minimumsbeløpet på fakturaen). Kjøpene dine samles på en faktura som sendes som e-post til deg i begynnelsen av hver måned, og fakturaen skal betales innen utgangen av måneden.
Vilkår og betingelser for faste og fleksible månedlige avdrag
Når du velger å betale med faktura og avdrag, foretar vi en vurdering av din betalingsevne. Ansvaret for betaling ligger imidlertid hos personen som har søkt om og fått innvilget kreditten.
Når det gis en betalingspåminnelse, belastes et purregebyr i henhold til gjeldende lover.
Du kan betale hele det forfalte beløp når som helst og uten ekstra kostnad.
Les mer om hvordan Captum håndterer dine personopplysninger
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å gi oss tilbakemelding, kan du gjerne ta kontakt med Captum kundeservice på kundeservice@captumgroup.dk eller +45 96 20 02 10. Kundeservice er åpen alle ukedager fra 08.00 til 18.00.
Faktura og avbetaling – Norge
I samarbeid med Captum Group AB, som er en del av Stena AB, tilbyr vi både faktura og avbetaling som betalingsform. For å inngå en avtale med Captum, må du være minst 18 år gammel, ha et norsk personnummer og en registrert adresse.
Faktura – når du ønsker å betale senere
Når kjøpet er fullført, vil fakturaen sendes til den e-postadressen du oppga da du bestilte. Det vil påløpe et fakturagebyr og fakturaens forfallsdato er 14 dager.
Faktura – vilkår og betingelser
Ønsker du å dele betalingen over flere måneder? Det er to måter å gjøre det på.
Faste månedlige betalinger
Faste månedlige avdrag betyr at du deler betalingen over et visst antall måneder i stedet for å betale hele beløpet samtidig. Du kan velge å dele betalingen din over 3, 6 eller 12 måneder. Det er helt greit hvis du vil betale et lavere beløp enn det du valgte. I så fall bytter du til fleksible månedlige avdrag.
Fleksible månedlige avdrag
Med fleksible månedlige avdrag bestemmer du selv hvilket beløp du betaler hver måned (du må imidlertid alltid betale minimumsbeløpet på fakturaen). Kjøpene dine samles på en faktura som sendes som e-post til deg i begynnelsen av hver måned, og fakturaen skal betales innen utgangen av måneden.
Vilkår og betingelser for faste og fleksible månedlige avdrag
Når du velger å betale med faktura og avdrag, foretar vi en vurdering av din betalingsevne. Ansvaret for betaling ligger imidlertid hos personen som har søkt om og fått innvilget kreditten.
Når det gis en betalingspåminnelse, belastes et purregebyr i henhold til gjeldende lover.
Du kan betale hele det forfalte beløp når som helst og uten ekstra kostnad.
Les mer om hvordan Captum håndterer dine personopplysninger
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å gi oss tilbakemelding, kan du gjerne ta kontakt med Captum kundeservice på kundeservice@captumgroup.no eller +47 23 12 51 00. Kundeservice er åpen alle ukedager fra 08.00 til 18.00.
Bankoverføring – Latvia og Litauen
På våre latviske og litauiske nettsteder kan du velge å betale for bestillingen din med bankoverføring.
Velg helt enkelt dette alternativet på betalingstrinnet, så vil en faktura bli sendt til deg på e-post innen én virkedag. Full betaling må gjøres innen den datoen som er angitt på fakturaen via bankoverføring.
Merk:
Extra-poeng
Hvis du er Extra-medlem og har poeng som du kan bruke som betaling, vil du se poengverdien på betalingstrinnet. Du kan deretter velge å trekke fra dette beløpet og betale eventuell gjenværende saldo med et annet betalingsalternativ.
Elektroniske gavekort
Elektroniske gavekort kan brukes som betaling, og du kan skrive inn din unike kupongkode i det oppgitte panelet. Hvis gavekortet ikke dekker hele betalingen, kan du velge en annen betalingsmetode for å fullføre bestillingen.