Bestiller du på nett eller betaler på kontaktsentre og terminaler hos oss, tar vi følgende bankkort:
Er du medlem av Extra og har poeng som du får bruke som betaling, ser du poengenes verdi når du betaler. Du velger så om du vil trekke fra dette beløpet og betale en eventuell restsaldo med en annet betalingsmetode.
Les mer om Extra, en klubb for gode kunder.
Sembo er gavekort som brukes til betaling. Du bare taster inn din kupongens unike kode i panelet som dukker opp. Hvis gavekortet ikke dekker hele beløpet, velger du en annen betalingsmetode for å fullføre bestillingen.
Vi tar kontanter (bare lokal valuta) på Stena Lines kontaktsentre, men det lønner seg å bestille billetten på nett fremfor å gjøre det per telefon eller ved personlig fremmøte.
Vi sender også ut en faktura og tilbyr betaling i avdrag i samarbeid med Captum Group AB. Vil du betale på faktura eller i avdrag, må du være minst 18 år, være registrert i Sverige eller Norge og bli godkjent i kredittsjekken på kjøpstidspunktet.
Du leser mer om Captums tjenester i koblingene under.
Du får betalt med MobilePay på telefonen.
På visse ruter får du bruke Tesco Clubcard Partner Code.
Du kan også betale med PayPal, et nettbasert betalingssystem som lar deg sende og motta penger over hele verden.
Du kan også betale med PayPal, et nettbasert betalingssystem som lar deg sende og motta penger over hele verden.
Vi tilbyr bankoverføring på nett via Przelewy24.
På våre latviske og litauiske nettsteder kan du velge å betale for bestillingen din med bankoverføring.
Velg helt enkelt dette alternativet på betalingstrinnet, så vil en faktura bli sendt til deg på e-post innen én virkedag. Full betaling må gjøres innen den datoen som er angitt på fakturaen via bankoverføring.
Merk:
Vi tilbyr bankoverføring på nett via iDEAL.
Betal med Klarna – Begynn reisen nå og betal senere, i avdrag eller umiddelbart med Klarna Payments. Det er enkelt, sikkert og gir deg kontroll over dine betalingspreferanser.