Kontanter aksepteres av våre reisesentre, men det er billigere å bestille billetten din online enn via telefon eller personlig. Du får alltid den beste prisen når du bestiller fra nettstedet vårt online.
Dersom du gjør en bestilling i USA eller Australia, bruk vår internasjonale bestillingsside.
Debet- og kredittkort
Vår online bestillingsmotor og våre Reservasjonssenter aksepterer følgende debet- og kredittkort:
Visa, Mastercard, Visa Debit, Mastercard Debit, UK Maestro (bare Storbritannia), Eurocard (bare Skandinavia).
Fakturaer og avbetalinger – Sverige
På vårt svenske nettsted kan du betale ved fakturering og i avdrag i samarbeid med Captum Group AB, som er en del av Stena AB. For å kunne betale med en faktura eller i avdrag, må du være minst 18 år gammel, være registrert i Sverige og bli godkjent i kredittsjekken som foretas på tidspunktet for kjøp.
Faktura – når du ønsker å betale senere
Når kjøpet er fullført, vil fakturaen sendes til den e-postadressen du oppga når du bestilte. Et fakturagebyr vil komme til anvendelse og fakturaens forfallsdato er 14 dager.
Vilkår og betingelser for faktura
Ønsker du å spre betalingen over flere måneder? Det er to måter å gjøre det på.
Faste månedlige betalinger
Faste månedlige avdrag betyr at du deler betalingen over et visst antall måneder i stedet for å betale hele beløpet samtidig. Du kan velge å dele betalingen din over 3, 6 eller 12 måneder. Det er helt greit hvis du vil betale et lavere beløp enn det du valgte. I så fall bytter du til fleksible månedlige avdrag.
Fleksible månedlige betalinger
Med fleksibel månedlig avdrag bestemmer du selv hvilket beløp du betaler hver måned (du må imidlertid alltid betale minimumsbeløpet på fakturaen). Kjøpene dine samles på en faktura som sendes på e-post til deg i begynnelsen av hver måned, og fakturaen skal betales innen utgangen av måneden.
Vilkår og betingelser for fast og fleksibel månedlig betaling
Når du velger å betale med faktura og avdrag, foretar vi en vurdering av din tilbakebetalingsevne. Ansvaret for betaling ligger imidlertid hos personen som har søkt om og fått innvilget kreditten.
Når en betalingspåminnelse er gitt, belastes et påminnelsesgebyr i henhold til gjeldende lover.
Du kan betale hele det forfalte beløp når som helst og uten ekstra kostnad.
Les mer om hvordan Captum håndterer dine personopplysninger
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å gi oss tilbakemelding, må du ikke nøle med å kontakte Captum kundeservice på kundservice@captumgroup.se eller +46 31 704 06 06. Kundeservice er åpen hver ukedag fra 08.00 til 18.00.
Fakturaer og avbetalinger – Danmark
I samarbeid med Captum Group AB, som er en del av Stena AB, tilbyr vi både faktura- og avdragsplaner som betalingsform. For å inngå en avtale med Captum, må du være minst 25 år gammel, ha et dansk sivilt registreringsnummer og ha en befolkningsregistreringsadresse.
Faktura – når du ønsker å betale senere
Når du betaler med faktura, utfører Captum en kredittsjekk og kredittinformasjon kan innhentes. Når kjøpet er fullført, vil fakturaen bli sendt til e-postadressen du oppga da du bestilte. Et fakturagebyr kommer til anvendelse og fakturaens forfallsdato er 14 dager.
Faktura – vilkår og betingelser
Ønsker du å spre betalingen over flere måneder? Det er to måter å gjøre det på.
Faste månedlige betalinger
Faste månedlige avdrag betyr at du deler betalingen over et visst antall måneder i stedet for å betale hele beløpet samtidig. Du kan velge å dele betalingen din over 6 eller 12 måneder. Det er helt greit hvis du vil betale et lavere beløp enn det du valgte. I så fall bytter du til fleksible månedlige avdrag.
Fleksible månedlige betalinger
Med fleksibel månedlig avdrag bestemmer du selv hvilket beløp du betaler hver måned (du må imidlertid alltid betale minimumsbeløpet på fakturaen). Kjøpene dine samles på en faktura som sendes på e-post til deg i begynnelsen av hver måned, og fakturaen skal betales innen utgangen av måneden.
Vilkår og betingelser for fast og fleksibel månedlig betaling
Når du velger å betale med faktura og avdrag, foretar vi en vurdering av din tilbakebetalingsevne. Ansvaret for betaling ligger imidlertid hos personen som har søkt om og fått innvilget kreditten.
Når en betalingspåminnelse er gitt, belastes et påminnelsesgebyr i henhold til gjeldende lover.
Du kan betale hele det forfalte beløp når som helst og uten ekstra kostnad.
Les mer om hvordan Captum håndterer dine personopplysninger
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å gi oss tilbakemelding, må du ikke nøle med å kontakte Captum kundeservice på kundservice@captumgroup.se eller +45 96 20 02 10. Kundeservice er åpen hver ukedag fra 08.00 til 18.00.
Fakturaer og avbetalinger – Norge
I samarbeid med Captum Group AB, som er en del av Stena AB, tilbyr vi både faktura- og avbetalingsplaner som betalingsform. For å inngå en avtale med Captum, må du være minst 18 år gammel, ha et norsk personnummer og ha en registrert adresse.
Faktura – når du ønsker å betale senere
Når kjøpet er fullført, vil fakturaen sendes til den e-postadressen du oppga når du bestilte. Et fakturagebyr vil komme til anvendelse og fakturaens forfallsdato er 14 dager.
Faktura – vilkår og betingelser
Ønsker du å spre betalingen over flere måneder? Det er to måter å gjøre det på.
Faste månedlige betalinger
Faste månedlige avdrag betyr at du deler betalingen over et visst antall måneder i stedet for å betale hele beløpet samtidig. Du kan velge å dele betalingen din over 3, 6 eller 12 måneder. Det er helt greit hvis du vil betale et lavere beløp enn det du valgte. I så fall bytter du til fleksible månedlige avdrag.
Fleksible månedlige betalinger
Med fleksibel månedlig avdrag bestemmer du selv hvilket beløp du betaler hver måned (du må imidlertid alltid betale minimumsbeløpet på fakturaen). Kjøpene dine samles på en faktura som sendes på e-post til deg i begynnelsen av hver måned, og fakturaen skal betales innen utgangen av måneden.
Vilkår og betingelser for fast og fleksibel månedlig betaling
Når du velger å betale med faktura og avdrag, foretar vi en vurdering av din tilbakebetalingsevne. Ansvaret for betaling ligger imidlertid hos personen som har søkt om og fått innvilget kreditten.
Når en betalingspåminnelse er gitt, belastes et påminnelsesgebyr i henhold til gjeldende lover.
Du kan betale hele det forfalte beløp når som helst og uten ekstra kostnad.
Les mer om hvordan Captum håndterer dine personopplysninger
Hvis du har noen spørsmål eller ønsker å gi oss tilbakemelding, må du ikke nøle med å kontakte Captum kundeservice på kundeservice@captumgroup.no eller +47 23 12 51 00. Kundeservice er åpen hver ukedag fra 08.00 til 18.00.
Extra-poeng
Hvis du er Extra-medlem og har bygget opp poeng som du kan bruke mot betaling, vil du se poengverdien på betalingstrinnet. Du kan deretter velge å trekke fra dette beløpet og betale eventuell gjenværende saldo med et annet betalingsalternativ.
Elektroniske gavekuponger
Reise-e-kuponger kan brukes i betalingstrinnet der du kan skrive inn din unike kupongkode i panelet som er oppgitt. Hvis det er en gjenværende saldo, kan du velge en annen betalingsmetode for å fullføre bestillingen.