Finn pris & book

Spørsmål og svar om Stena Line Extra

Her finner du vanlige spørsmål og svar om vårt bonusprogram Stena Line Extra.


Poeng for reiser

Hva gjør jeg for å få bonuspoeng når jeg bestiller på Internett?

Det første du skal gjøre er å logge inn på Min side. Da blir dine poeng registrert på Internett-bestillingen forutsatt at du allerede har koblet medlemskapet til bestillingsprofilen. Har du ikke gjort dette, se neste punkt.
Når du bestiller reisen, vil ditt medlemsnummer automatisk registreres på ditt navn i gjestelisten. På gjestelisten kan du også legge til flere medlemsnummer om du reiser med andre medlemmer.

 

Hvordan kobler jeg mitt medlemskap til min bestillingsprofil?

Jeg har allerede et medlemskap og en Internett bestillings profil. Hvordan knytter jeg de sammen så jeg tjener poeng på reiser? Logg inn på Min side. Nederst til høyre er det en link for å knytte sammen bestillingsprofil og medlemskap. Følg deretter de anvisninger som står.

 

Hvorfor mangler reiser som jeg har gjort i ”Mine bestillinger” på Stena Lines hjemmeside?

Om du har bestilt reiser på telefon vil du ikke se disse på nettet, men poengene blir gitt dersom du har registrert ditt medlemsnummer ved bestilling. Du vil se denne som poengtransaksjon for opptjente poeng for reise under poengoversikt når reisen er gjennomført. Gjelder det en reise bestilt på Internett kan det være at vi har feil e-post adresse på deg eller at du brukte en annen e-post adresse enn den du har registrert på ditt medlemskap. Husk derfor alltid å logge inn når du bestiller og alltid å ha oppdatert e-postadresse i din profil.

 

Hvor kan jeg se poengene jeg har fått for kjøp av reise?

Alle medlemmer som logger inn på ”Min side” vil få tilgang til en komplett poengoversikt. Poeng for reiser vil være registrert og synlig straks etter endt reise.

 

Jeg kan ikke se at jeg har fått poeng for min reise som er betalt

Du får poengene først når reisen er gjennomført.

 

Jeg har nettopp vært på reise og har ikke mottatt noen poeng for den, hvorfor?

Husket du å logge inn så ditt medlemsnummer ble registrert når du bestilte reisen? Hvis ja, ta kontakt med oss på extra.se@stenaline.com. Oppgi bestillingsnummer og medlemsnummer samt kort beskrivelse så hjelper vi deg gjerne.
Hvis nei, er poengene dessverre tapt.

 

Jeg har bestilt flere reiser som jeg har betalt og gjennomført, hvorfor har jeg ikke fått poeng?

Man får poeng for reiser til og med 9 personer. Du må som medlem selv være med på reisen og være registrert på gjestelisten for å tjene poeng. Poengene blir registrert etter at reisen er gjennomført, ikke på forhånd.