Finn pris & book

Spørsmål FØR reisen


Spesielle behov

INFORMASJON TIL PASSAsjerer  MED SPESIELLE BEHOV

På Stena Line prøver vi å gjøre våre ferger, terminaler og køyer tilgjengelige for alle. Enkelte deler av vår virksomhet kan sees på som begrensende for mennesker med begrenset mobilitet.

 

Personer med spesielle behov / begrenset mobilitet oppfordres til å ta kontakt med innsjekking før avreise slik at vi kan tilby et best mulig plasspå bildekk. For personer som bruker rullestol, anbefaler vi at ombordstigning foregår via landgangen i terminalen vår.

 

Ombord er du alltid velkommen til å kontakte Guest Service hvis du ønsker mer informasjon om tilgjengelighet. Vi hjelper deg for å gjøre overfarten så bra som mulig.

Trenger du hjelp eller spesiell støtte?

Du har rett til gratis assistanse i havnen og om bord. Støtten inkluderer ikke løft fra rullestol til sete eller personlig pleie / personlig hygiene under reisen. Hvis denne typen hjelp er nødvendig, må den den reisende selv sørge for det. Medfølgende assistent kommer uten kostnad.