Finn pris & book

Hjelp til å endre bestillingen din

Du kan enkelt og når som helst endre, oppgradere eller kansellere bestillingen din på nettet før avreise.


Sånn endrer du bestillingen din

1. Første steg er å logge deg inn. Hold musepekeren over 'MIN SIDE' som du finner øverst til høyre på siden. Da får du opp flere alternativer for å logge deg inn. Du kan også gå til www.stenaline.no/Login.

Bestillings info

2. Hvis du har en Stena Line-konto logger du deg inn med e-postadresse og passord. Alternativt kan du logge deg inn via sosiale medier.

Bestillings info

3. Når du er logget inn, kommer du til en meny øverst til høyre som viser dine reservasjoner og historikk. Der klikker du på 'Bookinger'.

booking info

4. Nå kommer du til en skjerm som viser en oversikt over dine reservasjoner og historikk. Der klikker du på bookingnummeret på den bestillingen du ønsker å endre. Da vil du se en oversikt over detaljene i din booking. Du kan deretter velge enten å endre, oppgradere eller kansellere bestillingen din.

booking info

Endringer i bestillingen

Hvis du vil endre eller oppgradere din bestilling, klikker du på det elementet du ønsker å endre på. Da kan du utføre de endringene
eller oppgraderingene du ønsker.

Et endringsgebyr kan tilkomme, det er avhengig av billetttypen du har kjøpt. Enhver forskjell i billettprisen som kan tilkomme for de endringene som er gjort, må betales.

Kansellering av bestillingen

Hvis du vil kansellere bestillingen din velger du bare fanen 'KANSELLER'. Der får du en oppsummering av bestillingen.
Avhengig av billettypen og avreise, kan hele eller deler av beløpet tilbakebetales. Beløpet som skal refunderes vises, og når du bekrefter kanselleringen vil beløpet automatisk bli refundert kortet du brukte ved booking.

booking info