Finn pris & book

Spørsmål og svar om nettbestilling


Hvorfor får jeg ingen e-postbekreftelse?

Jeg har gjort en bestilling og kommet til bekreftelsessiden med et bookingnummer. Jeg får derimot ikke noen e-post med bekreftelse. Er bestillingen min fremdeles gyldig?

Sannsynligvis, ja. E-posten sendes uavhengig av den lagrede bestillingen. Dersom Stena Line har problemer med sine mailservere som skal sende e-posten, betyr det ingenting for din bekreftelsen av din bestilling. Oftest innebærer det at e-post som skal sendes legges i kø og kommer til å sendes senere. Mer trolig er det at din e-postbekreftelse sitter fast et sted på veien mellom oss og deg, det er sjelden at e-post faktisk forsvinner helt og holdent - om den er korrekt adressert. For å kontrollere om din bestilling er lagret kan du logge deg inn på Min side. Dersom du ikke finner den på listen der kan du kontakte oss for hjelp. Vi trenger da din e-postadresse og bookingnummer for å kunne søke etter bestillingen din. Tenk også på at e-postkasser kan ha en øvre lagringsgrense. En full e-postboks kan som regel ikke ta i mot nye innkommende e-postbrev før den er blitt tømt.